Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
fkip
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Volume 11, Nomor 2, Mei 2023

Volume 11, Nomor 2, Mei 2023

Terbitan Mei 2023

DOI: https://doi.org/10.55340/fkip.v11i2
Published: 2023-05-31

Articles

  • PENGARUH LAYANAN BIMBINGAN BELAJAR TERHADAP PRESTASI BELAJAR SISWA PADA MATA PELAJARAN IPS SEJARAH KELAS VII SMP NEGERI 1 LAKUDO

    Kasman Kasman
    53-60
    • FULL TEXT PDF
    •  Views Views 41 times,  Views  Downloaded 24 times
  • PENGARUH BIMBINGAN BELAJAR GURU TERHADAP PRESTASI BELAJAR SISWA PADA MATA PELAJARAN IPS SEJARAH KELAS VIII SMP NEGERI 3 BAUBAU

    Wa Cindy
    61-69
    • FULL TEXT PDF
    •  Views Views 36 times,  Views  Downloaded 10 times
  • PERAN ORANG TUA DALAM PENGAWASAN PEMBELAJARAN DARING PADA SISWA SMP NEGERI 9 BAUBAU KELAS VII.5 DI KELURAHAN NGKARI-NGKARI

    Amaluddin Amaluddin
    70-80
    • FULL TEXT PDF
    •  Views Views 19 times,  Views  Downloaded 8 times
  • PERSEPSI SISWA TERHADAP CARA MENGAJAR GURU DI SD NEGERI KECIL WAMEMBE

    Amiruddin Amiruddin
    81-92
    • FULL TEXT PDF
    •  Views Views 33 times,  Views  Downloaded 12 times
  • MENINGKATKAN HASIL BELAJAR MURID PADA MATERI BILANGAN BULAT MELALUI MODEL PEMBELAJARAN COURSE REVIEW HORAY (CRH) DI KELAS IV SD NEGERI KECIL WAMEMBE

    Siti Ramadhan
    93-108
    • FULL TEXT PDF
    •  Views Views 34 times,  Views  Downloaded 17 times

..::MAIN MENU::..

Peer-Reviewer

Focus & Scope

Author Guidelines

Publication Ethics

Online Submission

Copyright Statement Form

Cover

Editorial Team

 

Template

Reference Management Tools

 


Flag Counter

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan
Universitas Dayanu Ikhsanuddin
Jl. Dayanu Ikhsanuddin No. 124 Baubau

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.